Pengikut

02 April 2008

BEKERJA....MELAYANI...RILEKS....

Mohon maaf...saya telah berjanji untuk posting kan mengenai kelab sukan dan rekreasi, Pitas (STARCOP) tetapi oleh kerana saya belum mendapatkan rakaman gambar semasa mesyuarat, maka saya belum dapat berbuat demikian.
Saya tidak akan dapat mengemaskini blog ini dalam beberapa hari kerana saya terlibat dalam Persidangan Umum (Synode) gereja PCS di Kudat 3-5 April. Persidangan 3 tahun sekali pada kali ini sangat penting kerana bukan sahaja pemilihan EXCO malahan usul penstrukturan semula PCS akan dibentang dan dijangka diluluskan. Ya....sebagai organisasi yang telah berusia hampir 60 tahun dengan keanggotaan hampir 42,000 orang dan telah berkembang di seluruh Malaysia, sudah pasti PCS perlu 'penjenamaan dan penstrukturan semula'. Sebagai salah seorang perwakilan (kapasiti Pengerusi PCS, Pekan Pitas), pasti saya cuba memberikan pandangan dan cadangan demi pertumbuhan PCS yang sihat. Puji Tuhan bos saya (pengetua) meluluskan cuti saya dan isteri saya. So....kami terus mengambil kesempatan untuk bercuti bersama keluarga tercinta. Anak-anak saya sangat suka dengan Kudat kerana ada KFC, Esplaned, library yang besar dan panorama laut yang indah.
Bertemau lagi dalam posting saya akan datang....terima kasih dengan sokongan dan pandangan semua 'pelawat gerbangpitas'.....

Tiada ulasan: