Pengikut

30 Mac 2008

BETAPA BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU MEMIKUL

Posting saya mengenai penderitaan jiran saya En.Junero kerana kebakaran mendapat respon dan ada beberapa yang ingin tahu cara menyalurkan bantuan. Sekiranya anda mengenali saya dan berada di daerah yang sama...lebih baik anda menemui saya dan kita bersama menghantar bantuan kepada En.Junero. Kaedah ini lebih tepat supaya nilai bantuan sampai 100% kepada sasaran dan En.Junero mengenali anda dan bukan saya yang 'dikenali'. Walau bagaimanapun, sekiranya anda tidak mengenali saya ataupun berada jauh daripada Pitas...anda boleh menyalurkan bantuan anda ke akaun Giro saya : 1210029853254064 (atas nama Maklin Bin Masiau). SMS amaun yang anda kreditkan (no.hp dalam muka depan blog). Saya akan postingkan penyampaian bantuan itu dalam blog ini nanti sebagai bukti bantuan sampai kepada beliau.
Kita membantu bukan kerana kita ada kelebihan justeru membantu dari kekurangan adalah yang paling berharga. Terima kasih dan jumpa lagi.....

Tiada ulasan: