Pengikut

15 Julai 2011

TERIMA KASIH

Sejak akhir-akhir saya jarang update blog ini apatah lagi minggu ini apabila saya terlantar sakit selama 4 hari. Banyak juga isu dan perkembangan yang boleh dikongsi tetapi banyak kekangan. Namun apabila saya membandingkan dengan blog-blog Pitas, saya yakin GerbangPitas ini masih menjadi blog yang kemaskini. Kadangkala saya berasa sangat bersalah apabila tidak dapat mengemaskini blog dalam tempoh yang lama. Tempoh 4 hari pun saya anggap sudah cukup lama. Ini kerana purata kunjungan 30 orang sehari tidak boleh dihampakan. Namun saya perlu berkongsi sesuatu kepada pembaca setia blog ini supaya anda tidak terlalu kecewa kalau blog ini jarang update.
Sebab utama ialah sejak awal Julai, saya banyak menumpukan kerja-kerja lapangan. Sejak dilantik sebagai Penyelaras UBF Pitas, saya mula mengatur jadual melawat ke kampung-kampung untuk roadshow penjelasan UBF. Masa kerjaya memang tidak boleh diganggu.Oleh itu hampir semua masa hujung minggu saya adalah masuk kampung. Selain itu, saya juga menumpukan masa sebagai admin kepada beberapa page Fb yang berorinteasikan transformasi komuniti.
Tidak dinafikan majoriti sekarang lebih terarah kepada fb,twiter,dsbnya.Tidak kurang juga blog yang bertahun tidak update dan terus tutup kedai kerana persaingan ini. Namun sebelum saya ada akaun fb, saya sudah lama memiliki blog dan lebih awal dikenali sebagai blogger.Oleh itu blog ini amat sentimental untuk saya. Terima kasih dengan kesetiaan anda semua.

Tiada ulasan: